umów termin
realizacji usługi

+48 514 126 307

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Naprawa Skrzyni Automatycznej PowerShift DCT450/470, MPS6

Zajmuję się profesjonalnymi naprawami dwusprzęgłowych skrzyń biegów PowerShift, o której mam bardzo dużą wiedzę i doświadczenie. Po wieloletniej pracy z skrzynią PowerShift znalazłem problemy, a zatem i rozwiązania wprowadzając pewne modyfikacje na poprawną i komfortową pracę skrzyni biegów.
Skrzynia PowerShift jest to dwusprzęgłowa zautomatyzowana skrzynia manualna.

 

Część mechaniczna

Skrzynia PowerShift - co to jest i za co odpowiada?

Skrzynia PowerShift umożliwia szybką zmianę biegów a zatem i dynamiczną jazdę, za co odpowiada podwójne sprzęgło i podwójne wałki, na biegi parzyste i nieparzyste, którymi steruje mikroprocesor TCM.

System działania skrzyni PowerShift znajduje się w różnych markach samochodów: Audi S-Tronic, VW DSG, BMW DKG, SMG, Porsche PDK, Ford DCT, SST, PowerShift, Renault EDC, Alfa Romeo DDCT, Volvo MPS6, 6DCT450, Dodge MPS6, Peugeot MPS6i, Mitsubishi SPS6, 6DCT470.

 

element obudowy skrzyni biegów
sprzęgło
wałki skrzyni biegów
obudowa skrzyni biegów 3
obudowa skrzyni biegów 2
obudowa skrzyni biegów
element obudowy skrzyni biegów 2
koła zębate skrzyni biegów
wnętrze skrzyni biegów 4
wnętrze skrzyni biegów 3
wnętrze skrzyni biegów 2
wnętrze skrzyni biegów
element obudowy skrzyni biegów sprzęgło wałki skrzyni biegów obudowa skrzyni biegów 3 obudowa skrzyni biegów 2 obudowa skrzyni biegów element obudowy skrzyni biegów 2 koła zębate skrzyni biegów wnętrze skrzyni biegów 4 wnętrze skrzyni biegów 3 wnętrze skrzyni biegów 2 wnętrze skrzyni biegów